Mudinot kustēties vismaz 30 minūtes piecas reizes nedēļā, ar kampaņu vēlamies akcentēt, ka fiziskās aktivitātes ir veids, kā rūpēties par savu veselību un arī atrast jaunus draugus.

Laikmetā, kad digitālā pasaule un tās radītās iespējas aizņem krietnu daļu no cilvēku dienas gaitām, īpaši svarīgi ir atcerēties par aktivitāšu iekļaušanu mūsu ikdienas grafikā. Lai būtu veselīgāki, mēs varam sākt arī mazumiņu, piemēram, ierobežojot laiku, ko pavadām sēdus un lūkojoties datoru, telefonu un TV ekrānos, kā arī iekļaujot vairāk kustību savā dienas ritmā.

Kampaņas mērķauditorija – visi Latvijas iedzīvotāji.

Kampaņa tiek īstenota līdz 2019. gada beigām.

Kampaņas T-krekla drukas fails.

Kampaņas gaitā tiek organizētas vairākas vērienīgas aktivitātes Rīgā un reģionos.

Plašāka informācija par visām kampaņas aktivitātēm ir sociālajos tīklos:
Facebook: https://www.facebook.com/KustiNacija/
Draugiem.lv: https://www.draugiem.lv/kustinacija/
Instagram: https://www.instagram.com/kusti_nacija/

Kustēsimies, lai būtu veseli un laimīgi!