Video

  • Fiziskās aktivitātes (1.-6. klasei) Video

    Video lekcija no Veselības ministrijas rīkotajām apmācībām izglītības iestāžu pedagogiem par veselības izglītības jautājumiem darbā ar 1.-6. klases skolēniem.
  • Fiziskās aktivitātes (7.-9. klasei) Video

    Video lekcija no Veselības ministrijas rīkotajām apmācībām izglītības iestāžu pedagogiem par veselības izglītības jautājumiem darbā ar 7.-9. klases skolēniem.
  • Fiziskās aktivitātes (10.-12. klasei) Video

    Video lekcija no Veselības ministrijas rīkotajām apmācībām izglītības iestāžu pedagogiem par veselības izglītības jautājumiem darbā ar 10.-12. klases skolēniem.
  • Atspēkojam mītus: Baidos, ka sportojot manas kājas kļūs pārāk muskuļotas Video

    Kampaņa
    Svarīgi ir kustēties pareizi un pirms vingrošanas uzsākšanas konsultēties ar speciālistu. Atrodi tādu fizisko aktivitāšu veidu, kas tev radītu prieku. Izkustini visu ķermeni, ne tikai “pumpē” kājas. Piemēram, izmēģini video parādītos vingrojumus.
  • Atspēkojam mītus: Man ir jāauklē bēbis, kad lai es vingroju? Video

    Kampaņa
    Sāc ar regulārām pastaigām kopā ar bērnu – no rīta, pusdienlaikā un vakarpusē. Izvirzi sev mērķi nostaigāt kājām 5 līdz 10 tūkstošus soļu dienā. Ja līst, snieg vai nedodies laukā pastaigā, izkusties istabā, piemēram, kamēr bēbis čuč. Video noskaties vingrojumu, ko vari veikt mājās.
  • Atspēkojam mītus: Kad apņemos, vingroju 3 dienas, un tad viss aiziet vecajās sliedēs Video

    Kampaņa
    Ja esi nolēmis sākt kustēties, izveido nodarbību plānu. Piemēram, vari vingrot pirmdienās, trešdienās, piektdienās pa pusstundai. Seko līdzi, lai plānu īstenotu. Ja kādu nodarbību nākas izlaist, nepārmet sev, bet uzreiz ieplāno nākamo. Atrodi sev kompāniju, ar ko kopā kustēties – viens otru motivēsiet! Noderēs arī šis vingrojums - noskaties video!